۱۳۸۸ تیر ۵, جمعه

آقاى نورى اعلا , فسيل شده اى جانم!

.
مقاله جديد آقاى نورى اعلا بيشتر به يك گرو كشى بچه هاى دبستانى شباهت داشت تا به تحليل يك رويداد!
جاى تعجب هم نداره اگه كسانى كه روش برخوردشان بامسائل دور و برشان خام و سطحى است, عمق گافى كه اين آقا داده را نفهمند.
ايشان در مقام تبرئه خود برامده و بى جهت دوباره تنور بحث تحريم و شركت رو به بهانه تلفنى!! كه به ايشان شده روشن كرده اند، اما چگونه!
ميگويد هم تحريمى ها و هم شركتى ها از ولى فقيه رودست خورده اند. رودست خوردن شركتى ها از اين جهت بوده كه ايشان گمان ميبردند با شركت گسترده امكان تقلب در انتخابات كمتر ميشده، كه نشده!! ولى اين نكته را بدون توضيح ميگذارند كه هم فكران ايشان اصولا به تفاوتى بين كانديداها معتقد نبودند! آنرا سناريويى ميدانستند كه هر كدام كه بيايد فرقى نميكند!
اين دو مقوله هم تراز نيست! ايشان و قرقره كنندگان افاضاتشان در وبلاگهايى كه هدفشان دعوت افراد به انديشيدن است!( بخوانيد انگونه كه آنها مينديشند!)، تفاوتى بين جناح هاى رژيم نميدند، در حاليكه خيلى آدمها در درون و برون ميتوانستند اين تفاوت را و اهميت ايجاد شكاف بين اين جناحها را حس كنند. بار ها گفته شد كه بايد اين شكافها به هر روش افزوده شود، از جمله شركت در انتخابات. پستها هست و ميشود باز خوانى كرد.
در جايى از اين مقاله خون كشته شدگان به گردن راى دهندگان گذاشته شده كه اين قدر بيان اين مطلب ابلهانه است كه نيازى ب جواب نيست. بهتر است ايشان و نوچه هاى گرامى يك ليوان آب يخ ميل فرمايند و كمى صداقت داشته باشند.
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر